Kanelbullens Dag, alldeles för sent.

På bilden är det vaniljbullar, jag gjorde även kanel och kanel/kardemumma.
Ja, det här är ett bevis på att jag inte är efter i matlagning, bara i bloggande.
Datorn spenderar jag mindre och mindre tid framför, även om jag fotar praktiskt taget all mat jag lagar. Sedan glömmer jag bort att lägga upp dem, och när jag väl har tid och orkar är det så många matbilder men jag kommer inte ihåg recepten. Jag ska försöka bättra mig, om jag gör det direkt är det ju trots allt inte så jobbigt att lägga upp bilder och recept.

På sistone har jag gått med i Djurrättsalliansen Lund, även om jag bor i Kristianstad. Jag har avskytt länge att vara så inaktiv så nu känns det jättebra.

Jag ska försöka bättra mig. Verkligen.

Superhälsningar

Amanda, mitt i gymnasievalsångesten.

2 kommentarer:

bara Lova sa...

Hej.
Hur gör du med vaniljbullarna? Bara vaniljsocker? Jag har försökt googla lite på vaniljbullar men då dyker bara de där äckliga med creme i mitten upp.

amanda sa...

Hej! Jag blandar kanske 2 msk vaniljsocker med 1 dl strösocker. Det brukar bli bra, brukar mest ta på måfå. Lycka till:)